4 ویژگی مهم میز کنفرانس

شما خریداران گرامی بهتر است قبل از خرید میز کنفرانس با چند ویژگی مهم میز کنفرانس آشنا شوید تا بهترین میز کنفرانس را برای اتاق کنفرانس خود خریداری کنید.

متریال استفاده شده در میز کنفرانس

جنس و کیفیت میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد و متریالی که در ساخت میز کنفرانس استفاده می شود باید با کیفیت و مرغوب باشد. چرا که شما و کارمندانتان از میز کنفرانس استفاده زیادی خواهید کرد بنابراین دوام و مقاومت این میز اهمیت دارد.

 

ارتفاع استاندارد میز کنفرانس

اصول ارگونومیک امروزه در ساخت و تولید مبلمان اداری اهمیت دارد. از آن جایی که جلسات و همایش ها چندین ساعت طول می کشد و کارمندان شما قرار است ساعاتی را پشت این میز سپری کنند ارتفاع میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد. در صورتی که ارتفاع میز کنفرانس شما استاندارد نباشد کارمندان شما احساس خستگی خواهند کرد و تمرکز خوبی در جلسات نخواهند داشت. این امر سبب می شود تا بازخورد جلسات شما کاهش یابد بنابراین بهترین میز کنفرانس میزی است که ارتفاع مناسب و استانداردی داشته باشد.

مدل میز کنفرانس

میز کنفرانس در مدل های مختلف و متنوعی قابل سفارش می باشد. شما باید با توجه به فضای اتاق کنفرانس و نیاز خود مدل میز کنفرانس را انتخاب کنید.

میز کنفرانس های دایره ای و یا گرد برای شما که به دنبال یک میز جمع و جور و کوچک می گردید مناسب است. از این میز کنفرانس بیش تر در دفاتر شخصی و اتاق کنفرانس های کوچک استفاده می شود.

میز کنفرانس یو شکل از پرکاربردترین و پرطرفدارترین میز کنفرانس ها می باشد. از این میز بیش تر در ادارات و سازمان های بزرگ استفاده می شود.

 

میز کنفرانس مستطیل شکل از مرسوم ترین میز کنفرانس ها می باشد و حتما این میز کنفرانس را در بیش تر شرکت ها و ادارات مشاهده کرده اید. علت محبوبیت این میز به این خاطر می باشد که شما می توانید این میز را با ابعاد و طرح های مختلف سفارش دهید.

میز کنفرانس قایقی برای شما که می خواهید تمامی کارمندانتان دید مناسبی داشته باشند گزینه عالی می باشد. همچنین طراحی این میز اتاق کنفرانس شما را شیک و خاص می کند.

رنگ میز کنفرانس

از دیگر عوامل و ویژگی های میز کنفرانس که اهمیت زیادی دارد به رنگ میز کنفرانس می توانیم اشاره کنیم. رنگ میز کنفرانس شما در دکوراسیون و زیبایی اتاق کنفرانس شما تاثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است با توجه به دکوراسیون و شرایط اتاق کنفرانس خود رنگ میز کنفرانس را انتخاب کنید. معمولاً برای میز کنفرانس از رنگ های تیره بیش تر استفاده می شود و رنگ های تیره برای میز کنفرانس طرفدار زیادی دارد.

برای مطالعه 3 روش خرید میز کنفرانس وارد لینک زیر شوید:

https://virgool.io/@yektafurniture1/3-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3-mo6cuikyrnkz