صندلی اداری مناسب

صندلی اداری مناسب عنوان مقاله امروز ما در شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان می باشد . صندلی اداری ، یکی از مهمترین اقلام مورد استفاده در ادارات و سازمان ها و به طور کلی مجموعه های متفاوت به شمار می رود . علاوه بر زیبایی که باید داشته باشند ، کارا و استاندارد بودن آن ها نیز بسیار مهم است . صندلی اداری اگر با اصول خاص خود طراحی و تولید نشود هیچ یک از فاکتور های استاندارد بودن و زیبایی را نمیتواند داشته باشد . در ادامه این مقاله ما در تیم تحریریه آقای مبلمان به این موضوع میپردازیم که چه صندلی اداری مناسب است و نحوه تشخیص صندلی اداری خوب چگونه است . معرفی فروشنده صندلی اداری با کیفیت ، قیمت صندلی اداری ارزان ، صندلی اداری برای وزن بالا ، انواع صندلی اداری  و … موضوعاتی هستند که در این مقاله به آن ها میپردازیم .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 


 

 

صندلی اداری استاندارد

 

صندلی اداری استاندارد ویژگی هایی را دارد که نشستن و استفاده کردن از آن را برای کاربران راحت تر میکند ، صندلی های اداری باید ویژگی هایی را داشته باشند . برخی از این خواص و ویژگی ها به طور حتم باید در طراحی و تولید صندلی اداری رعایت و لحاظ شوند و برخی دیگر جزء امکانات آن به شمار می آیند . یک صندلی اداری را استاندارد می گوییم که از لحاظ فیزیکی به کاربر خود آسیبی را وارد نکند ، چه در دراز مدت چه در کوتاه مدت .

بیشتر بخوانید : میز مدیریت

امروزه در جهان با فراگیر شدن سیستم های کامپیوتری و گسترش کاربرد های آن به کارگیری صندلی اداری استاندارد امری جا افتاده است . یکی از پدیده های منفی که از این موضوعات نشات گرفته است ، آسیب های فیزیکی میباشد .

صندلی اداری استاندارد برای افرادی که پشت میز کار میکنند اهمیت به سزایی دارد . به این دلیل که ضمن تامین راحتی  وآسودگی از سلامتی کاربران نیز محافظت می کنند

بیشتر بخوانید : میز کارمندی / کارشناسی

میدانیم که نشستن در دفاتر و ادارات به طور کلی کار کردن در حال حاضر با نشستن ها طولانی مدت همراه است . در این وضعیت ممکن است فشار زیادی به بدن وارد شود . ستون فقرات اصلی ترین نقطه ای است که این فشار های احتمالی را تحمل می کند . برای جلوگیری و پیشگیری از بروز این آسیب ها باید از همان ابتدا به فکر انتخاب صندلی اداری استاندارد و مناسب باشیم . 

بسیار مهم است که شما از یک صندلی اداری ارگونومیک استفاده کنید . چرا که ضمن داشتن طراحی مناسب و زیبا از بروز آسیب های فیزیکی هم جلوگیری میکند . اما بهترین نوع صندلی های داری استاندارد کدام است ؟ صندلی اداری در بازار به تعداد بسیار زیاد وجود دارد . اما یک صندلی اداری با کیفیت باید از جهات متفاوت خصوصیاتی را داشته باشد .

بیشتر بخوانید : میز کارگروهی

صندلی اداری ارگونومیک

 

در شروع بررسی این موضوع از صندلی های اداری مناسب مواردی را در نظر میگیریم که یک صندلی ارگونومیک باید دارا باشد .

ارتفاع نشیمن گاه : ارتفاع نشیمن گاه صندلی اداری باید خیلی راحت قابل تنظیم باشد . معمولا یک اهرم تنظیم بادی بسیار ساده را برای انجام این کار در نظر میگیرند . ارتفاع مناسب معمولا ارتفاعی بین 16 تا 21 اینچ یا حدود 47 سانتی متر تا 54 سانتی متر از کف زمین است . این ارتفاع به کاربران اجازه این را می دهد که پاهای خود را در حالت درست روی زمین قرار دهند . حالت درست به این صورت است که کف پا ها به طور کامل روی زمین باشد و زاویه بین زانو و قسمت ران در حالت 90 درجه باشند .

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس

عرض و عمق نشیمن گاه : نشیمنگاه یک صندلی اداری مناسب باید عرض و عمق مناسب نیز داشته باشد تا کاربرش بتواند براحتی از آن استفاده کند . معمولا برای عرض نشیمن صندلی ابعاد 43 تا 50 سانت مناسب است . منظور از عمق در اینجا از جلو تا عقب نشیمن گاه است . این عمق باید به اندازه کافی باشد . تا کاربر بتواند به نحوی بنشیند که پشت خود را به صندلی اداری مناسب خود تکیه داده باشد . زانوها نباید به نشیمنگاه بچسبند و فاصله کمی را تحت همان حالت 90 درجه باید داشته باشد . در نظر داشته باشید که نشیمن گاه یک صندلی اداری مناسب بهتر است  به ست جلو و به سمت عقب شیب بگیرد ، یعنی قابلیت تنظیم داشته باشد .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش

پشتیبانی از قسمت پایین کمر : از قسمت پایین کمر در صندلی های اداری بسیار مهم است . قسمت پایینی کمر در انتهای ستون فقرات وجود دارد که یک گودی به سمت داخل است . در حالت طبیعی بعد از نشستن فرد سعی مکیند برای صاف کردن گودی کمر خود به اصطلاح قوز کند . پشتیبانی از قست پایین کمر در صندلی های اداری به گونه ای است که با ساختار پشتی صندلی شما در هنگام تکیه دادن خواه ناخواه کمر به حالت صاف و استاندارد شکل میگیرد و از ایجاد فشار روی ستون فقرات جلوگیری میکند .

بیشتر بخوانید : میز جلو مبلی

یک صندلی اداری مناسب ارگونومیک باید قابلیت تنظیم پشتی کمر را از لحاظ ارتفاع و عمق داشته باشد تا هر فرد بتواند مطابق نیاز خود و فیزیک بدن خود آن را تنظیم کند .

تکیه‎گاه : یک صندلی اداری ارکونومیک به عرض 30 تا 48 سانتی متر تکیه گاه دارد . اگر این تکیه گاه صندلی جدا باشد باید  از نظر ارتفاع و زاویه نیز قابلیت تنظیم داشته باشد . همانطور که در بالا گفتیم ، این تکیه گاه باید بتواند از قسمت پایین کمر نیز پشتیبانی کند . اگر هم در صندلی اداری تکیه گاه و نشیمن به هم متصل هستند ، تکیه گاه باید قابلیت تنظیم به سمت زوایای جلو و عقب را داشته باشد و با استفاده از اهرمی قابلیت ثابت نگه داشتن وضعیت دلخواه کاربرش را نیز فراهم کند .

بیشتر بخوانید : مبل اداری

جنس مواد نشیمن‎گاه : جنس متریال مصرفی در قسمت نشیمن گاه و پشتی صندلی باید به اندازه کافی لایه یا بالشتک داشته باشد . چرا که برای نشستن طولانی مدت باید محیا شوند . هچنین لایه ها و روکش باید به گونه ای باشند که جریان هوا را از خود عبور دهند تا کاربر از نشست روی صندلی خود آزار نبیند .

دسته‎های صندلی :دسته ها قابلیت تنظیم را باید داشته باشند . چرا فرم نشستن و طول قد و دست کاربر ها متفاوت است . در هنگام نشستن بهتر است شانه های خود را آزاد کنید و راحت باشید . ارنج و قسمت زیر آرنج را به راحتی روی دسته صندلی قرار داده تا احساس راحتی داشته باشید . توجه کنید که در هنگام تایپ کردن دست رو روی دسته های صندلی قرار ندهید .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری

تحرک صندلی :همه صندلی های اداری چه سبک مدرن چه سبک کلاسیک باید به راحتی جابه جا شوند و در صورت نیاز اگر از چرخ ها برای جا به جایی ان استفاده شده است ، باید قابلیت چرخش 260 درجه را داشته باشند .

 

سبک های جدید صندلی های اداری طبیعتا نسبت به صندلی های اداری سنتی بهتر بوده و پشتیبانی کامل را از کاربرش می کند . استفاده از محصولات اداری مناسب کارایی شما را افزایش داده و احساس خستگی را از شما دور می کند . ما در شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان تاکنون کیفیت را فدای هیچ موضوع دیگری نکرده و نمیکند . براحتی آقای مبلمان را به عنوان فروشنده معتبر مبلمان اداری انتخاب کنید تا از کیفیت بی نظیر کالا های ما شگفت زده شوید

بیشتر بخوانید : کتابخانه اداری

صندلی اداری برای وزن بالا

پیدا کردن صندلی اداری  ارگونومیک که مناسب برای افرادی با وزن بالا  باشد کار آسانی نیست . چرا که صندلی اداری علاه بر حفظ وزن در مدت زیاد باید امکان جابه جایی را به کاربرش بدهد تا هنگام نشستن و برخواست با مشکلی مواجه نشوند . در ادامه چند مدل از صندلی های اداری برای افرادی با وزن بالا را به شما معرفی میکنیم

 .

برای ثبت سفارش با کارشناسان اقای مبلمان تماس حاصل فرمایید

 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

شماره همراه برای برقراری ارتباط : 09123597854

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

صندلی طبی مدیریتی

استفاده از صندلی ای طبی امروزه که انسان های زیادی از صندلی های اداری متفاوت استفاده میکنند ، بسیار پر اهمیت شده است . اکنون همه به فکر این موضوع هستند که از آسیب های فیزیکی که امکان بروز مشکلات متفاوت را دارد جلوگیری بکنند . صندلی های اداری طبی با پوشش متفاوت خود این امکان را برای کاربرانش فراهم میکند که با خیالی  آسود از آن استفاده کنند . در نظر عام مردم صندلی اداری طبی بهترین صندلی است . اصظلاح ارکونومیک که بالاتر صحبت های مختصری را راجع به آن کرده بودیم ،  ویژگی های یک صندلی اداری طبی را دارند و صندلی طبی مدیریتی همان صندلی مدیریتی ارگونومیک است .جالب است بدانید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی یک مدل صندلی طبی یا همان ارگونومیک وارد بازار شده که از طریق گرما درمانی توسط مخن ابی که در آن تعبیه شده است می توانند به بهبود افرادی که از دیسک کمر رنج می برند کمک های بزرگی کند .

بیشتر بخوانید : خرید میز اداری

 قیمت صندلی اداری

قیمت یک صندلی اداری به موضوعات متفاوتی بستگی دارد . کیفیت بالای صندلی های اداری اقای مبلمان تا کنون رضایت مشتریان به خوبی جذب کرده است . قیمت در مبلمان اداری به تریال مصرفی  آن طرای و تولید آن بستگی دارد . صندلی های اداری نیز بخشی از همین صنعت می باشند . متریال مصرفی در این محصولات متفاوت بوده و کارایی های مختلفی را دارند . استفاده از انواع مختلف چرم برای روکش صندلی یا پارچه ، بالشتک ها و فنر های مصرفی در یک صندلی اداری ، جنس فلز یا پلاستیک مصرفی  ، اهرم ها و ویژگی هایی که یک صندلی اداری مناسب را کارا تر می کنند . دوخت و طرح صندلی . این ها مواردی بودند که در قیمت گذاری صندلی های اداری لحاظ می گردند .

 

در نظر داشته باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست . بهترین کیفیت و بهترین قیمت ها را از آقای مبلمان بخواهید . حتما در هنگام خرید مبلمان اداری این موضوع را در نظر داشته باشید که کیفیت محصولات بسیار مهمتر از هر مسئله ی دیگری است چرا که اگر از کیفیت مناسب برخوردار نباشند ، ممکن است باعث ایجاد مشکلات متفاوتی همچون هزینه های دوباره و بروز مشکلات فیزیکی و جسمانی برای کاربران به دلیل بی کیفیت بودن کالا های اداری باشند .

بیشتر بخوانید : خرید مبلمان اداری

انواع صندلی اداری

تنوع مدل ها و کارایی متفاوت و جدا کردن هر یک از طرح ها و مدل ها برای کاربرد خاص خود باعث شده تا کاربران به راحتی صندلی مورد نیاز خود را از بین انبوه طرح ها و مدل ها انتخاب کنند . صندلی های اداری با توجه به کاربردشان ، فرم متفاوتی دارند . به عنوان مثال صندلی مدیریتی از لحاظ ابعاد بزرگتر از صندلی های کارمندی یا کارشناسی می باشد . صندلی های کنفرانس مانند سایر صندلی های اداری از چرخ برخوردار نیستند و پایه های فلزی براقی را دارند . صندلی های دانشجویی یا صندلی دانش آموزی ، از دسته هایی با قابلیت های تفاوت برخوردارند و در آخر صندلی های انتظار کمی راحت تر و البته ثابت اند .

 

اکنون با انواع متفاوت صندلی های اداری آشنا شدید . در ادامه با کلیک بر لینک زیر می توانید کاتالوگ صندلی های اداری شرکت آقای مبلمان را نیز بررسی کنید .

 

مشاهده انواع صندلی اداری